loading...
تعمیرات موبایل
elbaan بازدید : 89 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

هنگامی که یک دستگاهی دچار مشکل می شود، اولین اقدام رفتن به نمایندگی تعمیرات آن دستگاه است. آیا شما با نمایندگی تعمیرات موبایل خودتان آشنا هستید؟ البان در ادامه بیشتر در این رابطه توضیح خواهد داد.

در ادامه در مورد نمایندگی های چند برند برتر و پرفروش تر در ایران خواهیم گفت سایر برندها نیز وضعیتی مشابه دارند و اگر در زمینه آنها سوالی داشتین، می توانید در پایین همین پست به صورت کامنت سوال خود را مطرح بفرمایید تا ما به شما پاسخ بدهیم.

آیا نمایندگی تعمیرات موبایل برای انجام خدمات تعمیرات بهترین گزینه است؟

خرابی گوشی دو حالت دارد، یا مشمول گارانتی می شود و یا نمی شود.

در حالتی که گوشی در دوران گارانتی است، بهترین گزینه، استفاده از خدمات گارانتی است. این خدمات ممکن است در نمایندگی ها ارائه شوند و یا ممکن است توسط شرکت های جانبی ارائه شوند. اینکه کجا باید مراجعه کنید در خود برگه ضمانت وارد شده است.

اما اگر گارانتی موبایل شما تمام شده است، دیگر لازم نیست حتما به نمایندگی و شرکت گارانتی کننده مراجعه کنید. اما باز هم گزینه های مناسبی برای تعمرات هستند. مهم این است که شما چشم بسته به آنها مراجعه نکنید و قبل از اقدام کمی روی کار مورد نیاز و هزینه ها تحقیق کنید.

تعریف تعمیرات در نمایندگی ها کمی متفاوت است، ممکن است به جای تعویض یک قطعه ساده از روی برد، کل برد را تعویض نمایند که در این صورت هزینه این تعویض برای شما خیلی زیاد تر از آن تعمیر ساده خواهد شد.

بعضا دسترسی به نمایندگی تعمیرات موبایل هم ممکن است دشوار باشد.

اما نگران نباشید. راه های تعمیرات موبایل بسیار زیاد هستند که ما بهترین آن را نیز به شما معرفی خواهیم کرد!

نمایندگی تعمیرات موبایل آیفون 

شاید فکر شود که گوشی های آیفون از فراوانی زیادی در ایران برخوردار نیستند، چرا که اپل هیچ گونه نمایندگی رسمی در ایران ندارد. اما خوب است بدانید که درصد استفاده کاربران از گویش های آیفون عدد قابل ملاحظه ای را به خود اختصاص می دهد.

در مورد شرکت اپل و محصولاتش پیش از این نیز توضیح داده ایم که این شرکت هنوز در ایران هیچگونه نمایندگی رسمی چه برای فروش و چه برای تعمیرات گوشی ندارد. خودش هم اعلام کرده که تصمیمی هم برای ایجاد و راه اندازی نمایندگی در ایران را هم ندارد.

نمایندگی تعمیرات موبایل البان

در ایران به چند شرکت مجوز داده شد تا بتوانند گوشی های آیفون را وارد کنند اما این ها نمایندگان رسمی از سوی شرکت اپل نیستند. بنابراین اگر جایی عنوان شد که نمایندگی تعمیرات موبایل رسمی آیفون هستند، حرفشان درست نیست و این عنوان صرفا چند کلمه است.

اما راهکارهای دیگری نیز تعمیرات آیفون وجود دارد که توصیه داریم به بخش آخر این پست مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ 

در مقایسه با آیفون، سامسونگ در ایران وضعیت بهتری دارد. اگر چه اخیرا تحریم ها سبب شدند تا مجبور شود تغییراتی ایجاد کند، اما باز در ایران به صورت رسمی تری وجود دارد. تبلیغات های بیلبوردی در سطح شهر که انواع مدل های گوشی سامسونگ را تبلیغ می کنند، تصدیق کننده همین موضوع هستند.

اما گاها برخی از افراد خود را به عنوان نمایندگی رسمی معرفی می کنند که ممکن است اصلا حرفشان درست نباشد. در سایت سامسونگ، با کمی جستجو می توانید تمام مراکز خدماتی و فروش سامسونگ در ایران را پیدا کنید.

گوشی های با اندروید 10 البان

برخی از مراکز سامسونگ تنها مختص به فروش هستند، در برخی تعمیرات گوشی انجام می شود، برخی فقط برای کارهای نرم افزاری بوده و مراکزی هم دارد برای تحویل گرفتن خود گوشی و ارسال به مراکز تعمیراتی.

اگر گوشی خود را به تازگی خریداری کرده اید، احتمالا حتما گارانتی دارد. لزوما این مراکز و نمایندگی ها به گارانتی شما مربوط نمی شوند و حتما در این زمنیه پیش از مراجعه تحقیق و بررسی بفرمایید.

در مورد تعمیرات خارج از گارانتی می توانید به این نمایندگی ها یا هر جای دیگری مراجعه کنید. اما در انتخاب باید چند پارامتر را در نظر داشته باشید:

  • کیفیت خدمات
  • کیفیت قطعات به کار رفته در تعمیر
  • سرعت عمل
  • سهولت دسترسی
  • اطمینان از فرد تعمیرکار
  • ارائه گارانتی روی تعمیرات انجام شده

نمایندگی های سامسونگ را از طریق سایت اصلی سامسونگ بیابید. شاید کمی بیشتر زمان ببرد اما خیلی مطمئن تر خواهد بود. روشی دیگری هم برای تعمیرات گوشی سامسونگ وجود دارد که در انتها به آن پرداخته ایم

نمایندگی تعمیرات موبایل هواوی 

شرکت هواوی شرکت پیچیده ای است. از این لحاظ می گوییم پیچیده، چرا که به نوعی باید از دو جهت با تحریم ها مبارزه کند. یکی تحریم های علیه ایران و دیگری تحریم هایی که علیه خودش وضع می شوند. در حال حاضر امریکا خیلی روابط خوبی با چین و هواوی ندارد و تا جای ممکن سعی در سنگ اندازی برای این شرکت خاص دارد.

گوشی های با اندروید 10 البان

در حاضر هواوی تعدادی نمایندگی و واحدهای خدمات پس از فروش دارد که بیشتر برای گوشی های تحت گارانتی ارائه خدمات می دهند و البته که گوشی های خارج از گارانتی را نیز تا حدودی قبول می کنند.

آدرس و نوع خدمات ارائه شده در مراکز هواوی را از خود سایت اصلی هواوی بیابید. به روز رسانی این سایت ها بعضا بسیار کند انجام می گیرند، بنابراین قبل از مراجعه حتما تماس بگیرید. روش مطمئن دیگری نیز برای تعمیرات هواوی وجود دارد که در انتها به آن می پردازیم

نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی

با توجه به مطالب مندرج در سایت، شرکت ال جی تنها برای گوشی های تحت گارانتی خدمات تعمیرات ارائه می دهد. شرایطی را که گوشی مشمول گارانتی می شود را هم ذکر کرده است.

نمایندگی تعمیرات موبایل البان

نکته قابل توجه این است که شما باید برای انجام تعمیرات تمام اطلاعات داخل گوشی خود را پاک کنید و سپس گوشی را به نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی بسپارید! سایت اصلی ال جی مطمئن ترین روش برای پیدا کردن نمایندگی های ال جی است.

علاوه بر نمایندگی یا حتی راحت تر از آن هم روش مطمئن دیگری برای تعمیرات ال جی وجود دارد که در انتها به آن می پردازیم

نمایندگی تعمیرات موبایل سونی 

در مورد نمایندگی سونی خیلی باید مراقب باشید. متاسفانه سایت های زیادی به صورت فیک و مشابه با سونی اصلی ایجاد شده اند که نمی توان به راحتی آنها را تشخیص داد.

نمایندگی های سونی را از طریق سایت اصلی سونی بیابید

تعمیر گوشی سونی ، البان

بعد از تماس با نمایندگی، در رابطه با نحوه انجام تعمیرات و سایر موارد صحبت کنید. اطلاعات دقیقی در این زمینه در سایت سونی پیدا نکردیم.

نگران نباشید، برای تعمیر گوشی سونی شما هم راهکار مطمئن دیگری وجود دارد که در بخش بعدی معرفی می شود.

یک نمایندگی تعمیرات موبایل برای تعمیرات تخصصی گوشی تمام برندها

بعد از آنکه در رابطه با نمایندگی تعمیرات موبایل انواع برندها برایتان گفتیم، حال توجه شما را به یک راهکار سریع، آسان و مطمئن برای تعمیرات گوشی جلب می کنیم.

البان ، سامانه آنلاین تعمیرات موبایل در محل یک راه حل برای تمام مشکلات موبایلی است. مهم نیست که گوشی شما چه مدلی باشد و چه برندی، مشکلش سخت افزاری باشد یا نرم افزاری، مهم این است که شما از البان کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیرات موبایل البان

یک ثبت درخواست رایگان در سامانه تعمیرات البان به نشانی www.elbaan.com تنها کاری است که لازم است شما برای تعمیرات گوشی خود انجام دهید. بقیه کارها را البان در دست می گیرد. ابتدا با شما تماس گرفته و راهنماییتان می کند تا خودتان مشکل گوشی را حل کنید و سپس اگر نیاز به اقدامات بیشتر باشد، برای تعمیر گوشی، با موافقت خودتان اقدام می کند.

بعد از اتمام تعمیرات، گارانتی تعمیرات شما آغاز می شود. بنا بر نوع تعمیرات و خدمات دریافتی، حداقل یک تا شش ماه گارانتی تعمیرات موبایل البان دریافت خواهید کرد!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تعمیرات موبایل اپل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 478
  • بازدید کلی : 1,906